četrtek, 2. maj 2013

Mladički zapuščajo leglo. Kot dežne kapljice, eden za drugim, počasi odhajajo. Stari so 7 tednov in pol in čas je, da gredo novim porednostim naproti.

Ko sem danes zjutraj še zadnjič odpeljala na sprehod vseh 6 kepic + mamo Jeno + malčka, smo potrenirali lekcijo s kostjo in renčanjem. Novim lastnikom toplo priporočam, da vajo ponovijo vsak mesec. Kako? Klik za video.

Mali Lan je pogumno zakorakal v Ig pri Ljubljani, h krasnemu paru, ki je že dolga leta zaljubljen v kraševce. Pospremile so ga najlepše želje, vsi potrebni dokumenti, briketi in dekica z vonjem po leglu. Moram dodati, da tudi moje solzice? Mali Lan pa, kot bi slutil, se je že včeraj in danes večkrat stisnil k meni in me pogledal s tistimmi krasnimi očkami, polnimi pričakovanja, vdanosti in ljubezni. Vse najlepše, lepotec! Ob odhodu pa sem bila še bolj kot prej prepričana: denar ne prinese sreče. Pes pa.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar